Forum Światełko w pracowni Strona Główna Światełko w pracowni

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Światełko w pracowni Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Goshia
Wielka Wiedźma


Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:15, 22 Sty 2007    Temat postu: Regulamin

Jako, że każde szanujące się forum ma regulamin, a my jesteśmy takim właśnie szanującym się forum, to również regulamin posiadać będziemy. Kto się zapozna, to jego, chociaż sądzę, że i tak wszyscy wiedzą, jak to jest być Użytkownikiem Smile

REGULAMIN

I. Ogólne
1. Forum dyskusyjne Sakralizacja jest forum prywatnym. Zasady na nim obowiązujące są ustalane przez osoby do tego upoważnione, czyli Administrację.
2. Wszelkie treści zamieszczane na forum nie mogą być przekazywane osobą trzecim. W wypaku złamania tego puntku użyszkodnik będzie karany bezwzgędnym banem.
3. Konta użytkowników, którzy przez dłuższy okres czasu nie będą się udzielać na forum będą kasowane. Wyrozumiałość przewidziana.
4. Forum to jest forum nowym, dlatego regulamin może wciąż ulegać zmianom. O większych zmianach w regulaminie użytkownicy zostaną powiadomieni.
5. Uwagi na temat forum można zgłaszać bezpośrednio do członków Administracji (poprzez e - mail bądź PW) lub w przeznaczonym do tego dziale.

II. Admistracja Forum
1. Są to osoby, które na swoich barkach dzierżą obowiązek trzymania porządku na forum. W skład wchodzą Administrator i mianowani przez niego Moderatorzy. Obecny skład Administracji:
a) Administrator:
- Goshia
- Slawin
b) Moderatorzy:
- Marcel(a)
- Loozer
2. Administracja ma zawsze rację.
3. Zawsze i wszędzie.
4. Jeśli nie ma racji patrz wyżej.
5. Mimo (albo właśnie dlatego) iż Administracja musi trzymać rękę na pulsie, są tylko ludźmi jak pozostali użytkownicy. Dlatego, choć będą tego unikać, może im się zdarzyć popełnić błąd. Nie znaczy to jednak, że uwagi Administracji można dowolnie ignorować jeśli mają uzasadnienie w podpunktach Regulaminu.
6. Ewentualne wątpliwości odnośnie pracy któregoś z członków Administracji można kierować do pozostałych w załodze. Każda wątpliwość zostanie rozwiana bez konsekwencji dla zgłaszającego.

III. Forumowy Savoir vivre
1. Forum to nie gadu-gadu. Dlatego też użytkownicy winni posługiwać się językiem polskim i stosować się do ogólnych zasad poprawnej pisowni. Mile widziane jest stosowanie polskich znaków, jeśli nie jest to dla użytkownika zbyt skomplikowane lub nie wynika z jego przyzwyczajenia. Administracja jest jednak wyrozumiała i za błędy surowo karać nie będzie, aczkolwiek użytkownicy powinni czuć się zoobowiazani do niedopełniania permanentnych i ostentacyjnych błędów.
2. Przed założeniem nowego tematu upewnij się, że na forum nie istnieje podobny. Powtarzające się tematy będą z reguły kasowane.
3. Nie tolerujemy offtopów, czyli postów nie na temat. Jeśli mimo ostrzeżeń sytuacja będzie się przeciągać temat zostanie zamknięty. Offtop w miare możliwości może stać się osobnym tematem. Można wystąpić do Administracji z prośbą wydzielenia tematu. Każda prośba zostanie rozpatrzona, nie koniecznie każda wprowadzona w życie. Jedynym wyjątkiem od tej reguły jest dział "Total offtop", gdzie niemal wszystko jest dozwolone.
4. Zapożyczenia z innych języków oraz spolszczona pisownia są dozwolone, ale w pewnej przystępnej ilości i tak, aby inni użytkownicy mogli takowy tekst zrozumieć.
5. Zbyt duża ilość emotikonek jest nie wskazana. Emotki wystarczająco dobrze ukazują uczucia, więc nie trzeba ich na siłę powielać. Dozwolone są trzy emotikonki pod rząd np. " SmileSmileSmile ". W przypadku emotek literowych, np. "xDDD", dozwolone jest pięć znaków.
6. Należy wystrzegać się pisania dużymi literami – jest ono powszechnie przyjęte jako krzyk.
7. Posty powinny wnosić do dyskusji coś nowego i w miarę możliwości odnosić się do wypowiedzi poprzedników. Krótkie "Tak"/"Nie"; „Super”; „Ja też!” itp. są uznawane za posty pozbawione treści w związku z czym będą one kasowane. Użytkownicy uparcie niestosujący się do tego punktu będą sukcesywnie karani.
8. Nie należy pisać kilku postów pod rząd. Aby dodać coś do swojej wypowiedzi należy użyć opcji "Edytuj".
9. Kolejne rangi to tylko zabawa, a nie wyścig zbrojeń w związku z czym surowo zakazuje się tzw. nabijania postów.
10. Surowo zakazuje się szafowania nazwiskami nauczycieli lub innych osób. Moderator osobiście obiecuje czuwać nad przestrzeganiem tej zasady.
11. Kolor czerwony przeznaczony jest dla Administracji.
12. Administracja nie jest zobowiązana do odpowiadania na jakiekolwiek pytania dotyczące skasowanych tematów lub postów.
13. Przestrzegamy podstawowych zasad dobrego wychowania. Nie bluzgamy, nie wyzywamy siebie nawzajem, nie podżegamy do kłótni, unikamy tworzenia konfliktów, unikamy złośliwości czy obgadywania.Nie wykorzystujemy luk w Regulaminie. Prawda jest taka, że nie ma większej klęski żywiołowej dla forum jak podirytowana Administracja.

IV. Ostrzeżenia
1. Za łamanie regulaminu grozi upomnienie. Każde następne złamanie regulaminu wiąże się z otrzymaniem ostrzeżenia, w skrócie zwanego ostem. Przydziela Administrator lub Moderator.
2. Każdy ost musi mieć uzasadnienie.
3. W zależności od tego, czego dotyczy ost może on być cofnięty po przedawnieniu lub być ostem stałym.
4. Ban jest przewidziany jako kara najwyższa i jest stosowany w wypadku wyjątkowo nagannego zachowania e.g. sianie kąkolu, złamanie podpuntku 1 punktu I WR-a.

Dziękujemy za zapoznanie się z Regulaminem i życzymy mile spędzonego czasu Smile

Administracja


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Światełko w pracowni Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin